Crea sito

The Vault… Old Friends 4 Sale

1999 Warner Bros

The Rest Of My Life

Don't look now but there's another rocky road
Another heavy "Why?" of the much 2 heavy, heavy load
But 2day I'm gonna face it, yeah, cuz I'm sick of dealin' any other way
Nobody said the race was fair but I'm gonna keep runnin' just the same

2day, 2day is the first day of the rest of my life

Don't look now but here comes another heartbreak
Benefit of the doubt I'll give it, control of my life I've gotta take
Cuz I'm alive and that's reason enough 4 me 2 bust a smile
I've arrived and now I wanna stay 4 a little while

Cuz 2day, 2day is the first day of the rest of my life

Let's go

2day, 2day is the first day of the rest of my life
2day, 2day is the first day of the rest of my life

It's About That Walk

{crowd noise}
Mmm-mmm!
Oooh-wee!
Fellas would U look at that thing
Have U ever...?

U just got back from Paris
U probably went to buy some clothes
U're on your way to Nell's in New York
Gonna meet who? Heaven knows

But it ain't about where U're comin'
It ain't about where U go
It ain't about who U've been with
'Cuz it ain't about who U know

It's about that walk - can we talk about it?
It's about that walk - I wanna shout about it

Oooh-wee!

Your ass like a fine cut diamond
Mounted on 2 legs of stone
The prison I could do some time in
If I ever got that ass alone

But 4 now I'll just keep my shirt on
'Cuz I ain't about losin' cool
['Cuz it] ain't about losin' sleep, 4 that matter
Baby, that nothin' that I do

It's about that walk - I wanna talk about it
It's about that walk - I wanna shout about it

Oh-wee
Oh yeah baby
[Anything else let me do that work, shake it] (Ooh)

Mmm, mmm-mmm!
Fellas have U ever...?

It ain't about where U're comin'
It ain't about where U go
It ain't about who U've been with
'Cuz [...] who U know

It's about that walk, yeah - I wanna talk about it
Baby, baby, baby about the walk - ooh shout about it, shout about it

Oooh-wee!
Oh Lord, Lord
Girl U know U got the walk
Girl U know I got the talk
Run

Lord I mercy...

Eyh!
Keep playing
Ugh!
Vegas on a C
Ooh-[wha-wha...]
Remember 'bout that ending?
On the one
Ugh!

She Spoke 2 Me

Spoke 2 me
I can't believe it, but she spoke 2 me
Close 2 me
I never thought I'd get her close 2 me

Now the moon and the sun belong 2 me
All my wildest hopes, my crazy dreams
But they seem more like reality

Fantasy
This girl fulfills my every fantasy
She must be
Specially designed by heaven just 4 me (Just 4 me)

My friends look at her, they see mystery
But I look at her and I see a masterpiece
Can it be, I mean really did she?

Spoke 2 me (Spoke 2 me)
I can't believe it, but she spoke 2 me (Speak 2 me, baby)
(Speak 2 me, baby)

Spoke 2 me
I can't believe it, but she spoke 2 me
And if she hurts me
I'll take it all with open arms U see (U think I won't?)

Cuz like a track under a subway train
She could roll all over me and I'd still be the same

Cuz 2day is the day she spoke 2 me
I can't believe it, but she spoke 2 me
Close 2 me
I never thought I'd get her close 2 me

If I'm stuck in some groovy wet dream
Don't pinch me
I don't wanna wake up
I'm diggin' the scene (I'm diggin', diggin')
Yeah, baby

5 Women

It took 5 women 2 getcha off of my mind
It took 5 months, a plenty good wasted time
But it just took 5 minutes when I saw your face again
2 fall in love all over, I guess with U I'll never win

March was a cold one in more ways than one
Went down 2 the nightclub lookin' 4 the sun
Lookin' 4 a light that could brighten up a day
That's been darker than a hole since U went away

April usually brings showers
This time it was a hurtin' kind
This woman said she wanted my baby
I told her I'd have 2 be deaf, dumb, and blind
2 fall in love with someone that I barely knew
The baby would never really have a father
Cuz I still, cuz I still, cuz I still, still, still, huh
Be stuck on U

It took 5 women 2 getcha off of my mind
Get off my mind, baby
Fallin' in love all over... U I'll never win

May was her name, she was jumpin'
Jumpin' from plane 2 plane
Actress or model or somethin'
Can't even remember her first name

June brought an Easter bunny
Needless 2 say, hmph, that girl was late
Told a made-up story 2 a busy-body of our only date
What a sketch!

July was a heartbreak, extraordinary
Said I met this woman whose kiss was somethin' scary
It felt so much, so much like yours
But it only made me, made me want U more
She's gone, she's gone but U're still here
I want U very..., huh, it's U I fear

But it took 5 women 2 get U off my mind
It took 5 months, 5 months, a plenty good wasted time
But it just took 5 minutes and I saw your face again
I fell in love all over with U, I guess I'll never win
(I'll never win)

When The Lights Go Down

Another Friday night
Another tired line

Baby, U sure look good,
Hey baby, what's your sign?
How many ask 4 your number
Before they even know your name?
How many out there tired of playing
This silly o-old time game?

Hey, and when the lights go down
And it's justa U 2
It's when U and your lover, yeah
Do what [... wanna] do

That's when U feel the heat
Hotter than July
That's when U and your baby, baby, baby
When your baby get a ride
Yeah, when your baby get a ride

How can U tell him no
When he loves U so?
Buy U anything
Anything U want
His eyes all aglow
He'll know U’re good 2 go
Duh-dun
Duh-dun
Duh-dun
In front of a restaurant, yeah

Girl, U’d better know
Really, until U do it couple o' times in a row
It's just the same
It's just a game
Go back to do whatever, sleep outside your door

When the lights go down, yeah
And it's just U 2
That's when U hear the sounds
Of what true lovers do, yeah
And when U feel the heat, yo
Hotter than July
That's when U and your baby
When your baby get a ride
Yeah, hey, and when your baby get a ride now

Then when your baby get a ride

That's when your baby get a ride
That's when your baby play with U tonight

My Little Pill

What's a single woman with no real man 2 do?
Tryin' 2 raise your kid when he couldn't give a damn about U
All my cares and troubles dive right off my window sill
Everytime I pop my little pill

A pixie does my laundry and the universe my will
All my cares and troubles dive right off my window sill
All my cares and troubles dive right off my window sill
Everytime I pop my little pill

There is Lonely

Is it me or did the room just get darker?
Is it me or did I just lay down and die?
Is this a dream or did the world just crumble at my very feet?
How in heaven will I ever be alright?

There is lonely and there is lonely
And then there is how I feel right now
Perhaps only Cain when he'd slain his brother
Could ever come close 2 knowing how ... yeah

There is lonely and there is lonely
And then there is how I feel right now
Perhaps only Cain when he'd slain his brother
Could ever come close 2 knowing how

There is lonely and there is lonely
And then there is how I feel right now

Old Friends 4 Sale

The sun set in my heart this evenin'
Cuz an old friend of mine got lost in the jive
Little did she know, when U're stuck in the snow
Nobody gets out alive

Tears fall gently in my garden
As I wait in vain 4 my sweet baby 2 call
I guess what my own brother told me was true
He had been with my sweet baby and she never really loved me at all

Night fell so dark this evenin'
The moon wasn't shinin' nowhere
Sometimes that old light in the alley would light up this old heart of mine
But now I'm wonderin' if there's someone up there who really cares

The night fell darkest in Persia
What used 2 flow blue is now flowin' black
Many a doctor can try, but only heaven knows why
When it comes 2 love
Why do some men, why do some men turn their backs?

Can't somebody please tell me?

Maybe the morning air will make me feel better
Oh, I hope better than I feel right now
Last night a stranger took my picture and then he, uh..
He asked if I'd buy it, huh
I said I guess I don't know how

Old, old friends 4 sale
Get'em while the gettin' is hot
But U better watch out, they'll kiss U until they get what U got
And they'll show U the friends that they're not
Old friends 4 sale

Sarah

Hey!

What a night, what a city
Girl, U sho' is lookin' pretty
Tryin' 2 catch a cool one
Checkin' 4 a little fun

Sarah, oh Sarah, honey, is that U?
Is that U, baby?

Got yo' good shoes on
Ribbon in your hair
That skirt ain't talkin' 2 long
I can see your underwear

Sarah, oh Sarah, honey, is that U?
I think it's U, baby

Hey!

Girl, I hate 2 be the one
2 tell U that your day is done
U best 2 get your shit and go'n
Or Tina won't be alone
I'd never raise my hand 2 U
No tellin' what my foot'll do
Ah, I'm kiddin' baby, that's a joke
Maybe I just got my heart broke
There's only one thing left 2 do

Sarah, oh Sarah, honey, is that U?
Is that U?

Yeah! Oh! Yeah! Ow! Ow! ...

Is that U, baby, is that U?
I think it's U

[Good, one more take]

Extraordinary

Extraordinary
The love U make 2 me it's some kind of scary
I would B a fool 2 leave U 4 I was born 2 love U
This is true

Extraordinary
The way U make me feel
I┤m so very glad it's real
And not a dream
Even though it seems I am dreaming
People try 2 break us up
Valentines a little rough
But we survived 'cos we had a love

Extraordinary
I'd give the world 2 U
Each and every thing U do is so very nice
U make my clock tick 12 twice
Then disappear time and everything else
When U R near
Extraordinary