Crea sito

For You
1978 Warner Bros. 
 

For You

All of this and more
Is for U
With love, sincerity and deepest care
My life with U I share

In Love

Ever since I met you, baby, I've been wanting to lay you down
But it's so hard to get you, baby, when you never come around
Every day that U keep it away, it only makes me want it more
Ooo baby, just say the word and I'll be at your door
What more do I have to say?
I really wanna play in your river...

falling, falling, falling in love
I'm falling, baby, deeper every day (in love)
You're breakin' my heart and takin' me away (in love)
I'm falling, baby, girl, what can I do?
I just can't be without you

Ever since I met you, baby,
There's been something inside of me
That keeps me wanting you, baby, won't you set me free
Take off these chains, girl, and I'll take off yours
There's no one in the world, baby, that I wanna love more
What else do I have to say?
I really wanna play in your river...

Falling, falling, falling in love
I'm falling, baby, deeper every day (in love)
You're breakin' my heart and takin' me away (in love)
I'm falling, baby, girl, what can I do?
I just can't be without you

I'm falling in love
I'm falling, baby, deeper everyday. (in love)
You're breakin' my heart and takin' me away (in love)
And I'm falling, baby, girl, what can I do?
I just can't be without you

I'm falling... I'm falling... (in love)
I'm drownin', baby, in my love 4 you (in love)
You're breakin' my heart and takin' me away
I just don't... I don't know what to say

In love
In love

Oh baby-girl, U're takin' me away
Oh baby, baby...Oh baby, baby

In love
In love


Soft and Wet

Hey, lover, I got a sugarcane
That I wanna lose in you,
Baby can you stand the pain
Hey, lover, sugar don't you see?
There's so many things that you do to me
Ooo baby!

All I wanna see is the love in your eyes (Hey, lover)
And all I wanna hear is your sweet love sighs
All I wanna feel is burning flames (Hey, lover)
Tell me, tell me, baby, that U feel the same
Tell me that U feel the same way I do
Tell me that U love me girl

We'd be so lost, in our mouths
The best, I feel it everyday (Every way)
U feel so wrong, be alone
If u just follow somebody someday

Soft and wet
Soft and wet

Soft and wet
Soft and wet

Every time I'm with you, you just love me to death
Ooo weee baby, you leave me without...
Breath! Ooo, baby! Oooo, yeah

You're just as soft as a lion tamed (Hey, lover)
You're just as wet as the evening rain
How will I take it when you call my name? (Hey, lover)
Your love is driving me...
You're driving me insane
Crazy, baby
Oh, girl
Crazy 'bout your love

Soft and wet (U know)
You are soft and wet (Oh, sugar)
Your love is soft and wet
Soft and wet

Crazy You

You have got a strange way about ya'... kinda' crazy
But I love you just the same
Because you...
Oh you make me wanna do
Oh everything

I'm just a crazy fool, lost in the world of love
I get from crazy you
Oh, I'm so strung out thinking 'bout the crazy things you do
Crazy you

Just as Long as We're Together

You can live your own life and I'll live mine
I will never try to keep you down
And even if I only see you some of the time
I'm just happy when you come around
And even if the sun don't shine
I'm warm enough when you're in these arms of mine

Just as long as we're together
Everything's alright (everything's alright)
Everything's alright (everything's alright)

There is nothing that will overcome the love we share,
Nothing that will break us apart
Girl I gotta always have you in my ear,
Gotta always have you in my heart
Ooo baby, your place or mine?
I'll get the music, baby, you bring the wine

Just as long as we're together... (just as long as we're together)
Ooo girl, there's nothin' better (just as long as we're together)
Just as long as we're together
Everything's alright (everything's alright)
Everything's alright (everything's alright)

Just as long as there is you
I'll be around doin' what you what me to
Just as long as there is me
I'll be around to sing that melody, sugar
Just as long as we're together... (everything's alright)
Ooo baby, everything's alright
Just as long as we're together... (everything's alright)
Ooo girl, everything's alright
Just as long as we're together... (everything's alright)
Ooo girl, everything's alright!
Don't U [...] know there ain't better (everything's alright)
Ooh [hunt//hurt] u baby, in the night

Baby

Baby, what are we gonna do?
I'm so in love with you (doo-wah)
Baby, what are we gonna do?
I know you're in love with me to (doo-wah)
Should we go on living together?
Or should we get married right away?
Whatever you decide,
I'll still love you, baby
And we'll grow stronger everyday

Baby, what are we gonna do?
I barely have enough money for 2
Baby, what are we gonna do?
I don't want to regret what I've done to you
I never would've thought that this would happen
To a very careful man like me
But baby, pretty baby, we're gonna work it out, yeah
I love you... I love you, can't you see?

Baby, baby, baby
It's you, 'said it's you that I truly adore
Ooo, baby, baby (baby, baby)
Ooo, baby, babe...
I hope our baby has eyes just like yours (just like yours)

My Love is Forever

You're always on my mind
Day and night, baby, all the time (all the time)
You mean so much to me
A love like ours just had to be
You're the wind and the rain
You've got a river that takes away my pain
And the sky that's oh-so-blue
You're everything girl, don't you know I need you (need you)

U R the only thing that keeps me goin'
U R the only thing that keeps my love alive
U R the only thing that I'll ever need
U don't have to worry, you see, my love is forever

Aw, sugar, I don't have to dream
Cuz' you give me what I want
Girl, you know what I need
Forever until my love is through
I...I will love you (love you)
Oh, what does it take to make you see
That you are the only one for me
I'll never, never stop loving you
I'll never, never stop wanting you
I'll never, never get enough of you
Love is forever

U R the only thing that keeps me goin'
U R the only thing that keeps my love alive
U R the only thing that I'll ever need
U don't have to worry, my love is forever

So Blue

I had everything I needed,
But now my life is so blue
You meant the world to me,
But now you're gone and I'm so blue
And even though the sun is shining,
I spend my day, I spend my day crying over you
I spend my day crying over you

I, oh I feel just like the sky
I'm so blue

Oh baby, don'cha know... baby don'cha know
I spend my nights all alone
Talking to myself
I am so blue

And everyday the feelin' gets stronger
And who's to say just how much longer
I can spend my nights all alone
Talkin' to myself and just-a cryin' over you
I guess I'll just spend my life so...
So blue

I'm Yours

[...]
[...]
I took one look at you
And all the things that we could do
Dance within my head.

Never have I ever made love before
Never have I wanted to till now
Lover, can't you see I want you more and more
Take me baby, yeah... I'm yours

I'll give you what you want
But please love me now
I'll do anything U want
U're the teacher show me how

Never have I ever made love before
Never have I wanted to till now
Lover, can't you see I want you more and more
Take me baby, yeah... I'm yours